نقدهای علی عبداله زاده

  • ( غیر فعال ) - 1396/05/17

    «نفس» سومین فیلم «نرگس آبیار» بعد از «اشیا از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»:

    «نفس» سومین فیلم «نرگس آبیار» بعد از «اشیا از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک ترند» و «شیار ۱۴۳» تجربه‌ای جدید از این کارگردان بر مدار سینمای داستانگو است. فیلم نگاهی متفاوت به دفاع مقدس و تبعات آن دارد و روایت زندگی یک دختر بچه با خانواده‌اش را در روستا به تصویر می‌کشد. داستان فیلم از ذهن تخیل‌ساز راوی قصه و با بهره‌گیری از انیمیشن و قصه‌های کودکان اتفاقات روزمره‌ این خانواده را نشان می‌دهد. نفس» سومین فیلم «نرگس آبیار» بعد از «اشیا از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک ترند» و «شیار ۱۴۳» تجربه‌ای جدید از این کارگردان بر مدار سینمای داستانگو است. فیلم نگاهی متفاوت به دفاع مقدس و تبعات آن دارد و روایت زندگی یک دختر بچه با خانواده‌اش را در روستا به تصویر می‌کشد. داستان فیلم از ذهن تخیل‌ساز راوی قصه و با بهره‌گیری از انیمیشن و قصه‌های کودکان اتفاقات روزمره‌ این خانواده را نشان می‌دهد. نفس» سومین فیلم «نرگس آبیار» بعد از «اشیا از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک ترند» و «شیار ۱۴۳» تجربه‌ای جدید از این کارگردان بر مدار سینمای داستانگو است. فیلم نگاهی متفاوت به دفاع مقدس و تبعات آن دارد و روایت زندگی یک دختر بچه با خانواده‌اش را در روستا به تصویر می‌کشد. داستان فیلم از ذهن تخیل‌ساز راوی قصه و با بهره‌گیری از انیمیشن و قصه‌های کودکان اتفاقات روزمره‌ این خانواده را نشان می‌دهد. نفس» سومین فیلم «نرگس آبیار» بعد از «اشیا از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک ترند» و «شیار ۱۴۳» تجربه‌ای جدید از این کارگردان بر مدار سینمای داستانگو است. فیلم نگاهی متفاوت به دفاع مقدس و تبعات آن دارد و روایت زندگی یک دختر بچه با خانواده‌اش را در روستا به تصویر می‌کشد. داستان فیلم از ذهن تخیل‌ساز راوی قصه و با بهره‌گیری از انیمیشن و قصه‌های کودکان اتفاقات روزمره‌ این خانواده را نشان می‌دهد.