جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
ترکیب تئاتر با سینما چگونه از آب در میآید؛ نقد فیلم «بی نامی»
آرش پارساپور در نقد فیلم «بی نامی» نوشته است: علیرضا صمدی با اکران اثر خود در سانسهای عمومی سینمای کشور خطای بزرگی را مرتکب شده است.
مشک آن است...
از نیمه دوم که «خوک» رسماً طنازیاش را هم تمام و کمال از دست میدهد تنها حسن معجونی، مهارت بیبدیل و بامزگی نقش آفرینیش است که فیلم را سرپا نگه میدارد.
قاتل بهترین و گذاشته برای آخر
حسن هدف همه جوکهاست که البته چنین شخصیت باد کرده از غرور و دوستداشتنیای سزاوار آن است. اما در پایان که بطور تعجبآوری خون آلود است تحقیرهای تمسخرآمیز از او دست کشیده و دنیایی وسیعتر را هدف قرار میدهد که کاملا قابل توجیه به نظر نمیرسد و التهاب به یکنواختی میرسد.
آیا او به اندازهی کافی در کارش خوب نیست؟
این قضیه وقتی واضحتر میشود که شما متوجه میشوید قاتل پس از کشتن هر یک از قربانیان با چاقو روی پیشانی آنها این کلمه را هک میکند: «خوک».
کمدیای گیجکننده!
«خوک» در کنار فیلم پر چالش و درعینحال محبوب «اژدها وارد میشود!» ترکیبی عجیبوغریب پدید میآورند، ترکیبی که حقیقی را در میان کارگردانان ایرانی به یک شوخی تبدیل میکند.