جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
نگاهی ناقص به داستانی پیچیده
«نقطه کور» در حد یک طرح اولیهی خوب باقی مانده است که جای کار بسیار بیشتری داشته و حتی نمیتوان آن چه از این طرح اولیه حاصل و به ساخت فیلم انجامیده است را یک «فیلمنامه» به حساب آورد.
پراکندهگویی
بزرگترین نقطه قوت «نقطهکور» سطح استاندارد اجرایی آن است که تاثیرگذاری نصف و نیمه را در فیلم نگه داشته و تماشاگرانی با سختگیری کمتر را درگیر نگه میدارد.
خیانت، ژانر محبوب فیلمسازان!
«نقطه کور» از آن دسته فیلمهایی است که با تعدد کاراکترهایش میخواهد تماشاگرش را گول بزند.
انهدام خانواده در شب های پر زرق و برق میلاد/ نمونهای از سینمای دوران رکود اقتصادی
«نقطه کور» بر خلاف آنچه در نگاه اول به نظر میرسد نه فیلم خیانت است و نه سوءظن، این فیلم که در میان زرق و برق جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درآمد یک بازنمایی سینمایی از دوره رکود کمرشکن اقتصادی است که البته برای نمایش فروپاشی خانواده خودش سقوط اخلاقی را تجربه میکند.
بازهم «خیانت»، اینبار در یک کپی دستچندم!
«نقطه کور» بیش از اینها نقطه کور در فیلمنامه، بازیها، کارگردانی و... دارد که بتوان آن را به عنوان یک اثر سینمایی بررسی کرد. در بهترین حالت میتوان آن را برشهایی دمدستی و نامرتبط با هم دانست که نه فیلمنامه درست و حسابی دارد و نه بازیهای اندازه و یک دست.